Založ si blog

Let´s forget about tomorrow

Hrabala som sa v starom blogu a vytiahla som niečo, nad čím sa teraz síce usmievam, ale vlastne aj prikyvujem. Trdlo sa nemení, trdlo trdlovatie.. 🙂

 

Až ked mi kridla zhoria, budem vediet pravdu o plameni..

Potrebujem slobodu, no potrebujem skrotiť…ale akonáhle cítim len náznak toho, že sa ma niekto snaží  nasmerovať, strhávam sa a snažím sa vymknúť z pút..nedokážem byť niekomu, niečomu podriadená.Žiadnym ideálom, normám, ani ľuďom. Hodnoty a normy si kostrbato utváram sama . A potom sa správam ako hlúpaňa..Puberťáčka, ktorá hľadá samu seba..vedome nechce ísť na úkor šťastia druhých,no bojuje za to vlastné (ok to bojuje je fakt nafúknuté, ale veď čo, sme vo virtuáli, budem vás ďalej klamať:)..

Všetko nechávam plynúť..a to ma štve. Štve ma,že nemám jasný a konkrétny cieľ,keď už o cieľavedomosti toľko počúvam..Na druhej strane sa smejem keď do nás profáci svetoznalo vtláčajú „mladý človek sa vydáva na cestu..a vo vašom veku by mal už mať svoje priority..“ chobotiny.. aké MÁ už bežný človek v 17tich priority ? Vtedy je plný snov a ideálov, ešte vie figu o tom, ako to vo svete je. V tom veku sa možno nejakéto to minipercento samostatných konečne začína hľadať..svetaznalí skorodospeláci..na nájdenie, či matie (existuje vôbec také slovo?:D) priorít treba určite viac ako 17..

Bojím sa,že zapadnem.. že budem nevýrazná. No paradoxne nechcem špeciálne vynikať.. Všetci chcú,aby tu po nich niečo zostalo – stavby, štúdie, biografie (hoho), nejaký „odkaz generáciám“. Ženú sa za tým celé roky, lakte, faloš, drina.. Prečo to necítim rovnako ako mainstream? Chcem,aby môj život mal význam,ale som si istá,že ho má už aj teraz..

Čo chcem aby po mne zostalo? Nie sú dobre vychované deti – plnohodnotní, milujúci a vyrovnaní ľudia najkrajším odkazom aký môžem raz zanechať? (tým rozhodne nechcem povedať,že by som chcela byť žienka domáca..keď tak divožienka domáca s 2ma výškami a vlastnou zašitou undergroudovou kaviarňou, kde by povečeroch jammoval lečo lučenič:))
Snažím sa ľuďom pomáhať, možno tá snaha nemení nič (nie nemení….aj keď sa presviedčam, že hej), nič po mne neostáva..(možno) som šedý priemer. Mám svoj svet..rodinu, priateľov, lásku. Pre nich sa mi oplatí niečo budovať..pre iných? zatiaľ to tak necítim..

jedna vec,ktorú si musím stále opakovať (áno, vyspovedala som sa a teraz si uladám kázeň) – rozmýšľať dočerta konečne o tom čo konám a aké to má následky. Neskoro je potom ľutovať sa, vyčítavo hádzať vinu na iných..keď ublížia mne, vtedy zväčša pochopím aká tupá som bola..nekonať prchko a impulzívne, a hlavne nie emocionálne. Jesť veľa zeleniny, cvičiť jógu a vytetovať si na zadok lotosový kvet..howg..

Komplexy, sexizmus a zrnko múdrosti

15.03.2010

Neznášam predpojatých ľudí. Nespoznajú, nevenujú ani trochu námahy a času aby získali ako-taký pohľad, neregistrujú nič len svoju dokonalosť. Veď už niečím v živote prešli, veď majú toľké peniaze, veď štrngali kľúčmi, veď už sú profesormi, veď už majú dve deti. Týka sa to absolútne všetkého. Zarazilo ma keď mi minule jedna osoba pár generácií nado [...]

Epitaf nevernej

08.03.2010

Leží bez slova a bez pohybu oči blúdia cestami coelhových pútnikov po stenách len pred chvíľou ju objímali cudzie ruky vôňa Póry cudzieho tela Nasiakla ním tak ako sa pred chvíľou zvíjala rozkošou tak ju teraz sťahuje kŕč bolesti hnusu z tých hladkých nepopísaných stien keď ona si sama na stenu svojej duše vypálila šarlátový znak Túžba po nepoznanom hriechu pod [...]

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 11870x
Priemerná čítanosť článkov: 3957x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy