Založ si blog

Komplexy, sexizmus a zrnko múdrosti

Neznášam predpojatých ľudí. Nespoznajú, nevenujú ani trochu námahy a času aby získali ako-taký pohľad, neregistrujú nič len svoju dokonalosť. Veď už niečím v živote prešli, veď majú toľké peniaze, veď štrngali kľúčmi, veď už sú profesormi, veď už majú dve deti.
Týka sa to absolútne všetkého. Zarazilo ma keď mi minule jedna osoba pár generácií nado mnou tak s istotou vyhlásila – „veď ja ťa už mám prečítanú“. Pobavilo ma to, pretože môžem mať hockoľko titulov, detí, môžem poznať polku Blavy aj Montenegra, nikdy s istotou nepoviem, že mám niekoho prelúskaného od A po Z, tobôž keď sa ten človek snáď nepozná ani sám.
Sexizmus je druhá najvtipnejšia vec po ľudskej hlúposti, zrejme preto, lebo je to ďalší druh obmedzenosti. Feminizmus , šovinizmus, fašizmus .. nikdy mi niečo nesedelo na tých izmoch. Profesor si rieši svoje mizogynické názory na žiačkach. Slabšie pohlavie, 21. Storočie. Občas sa krehkosťou obháňame, využijeme šarm a zahráme na naivitu, na hlúpučké. Ale v skutočnosti sú hlúpučkí tí, ktorí túto ženskú hru zobrali vážne. A duplom tí, ktorí tak neoblomne veria v silu svojho pohlavia, na úkor „menejcennosti“ druhých.
Nie drogy a chlast, ale komplexy sú metlou ľudstva.

Epitaf nevernej

08.03.2010

Leží bez slova a bez pohybu oči blúdia cestami coelhových pútnikov po stenách len pred chvíľou ju objímali cudzie ruky vôňa Póry cudzieho tela Nasiakla ním tak ako sa pred chvíľou zvíjala rozkošou tak ju teraz sťahuje kŕč bolesti hnusu z tých hladkých nepopísaných stien keď ona si sama na stenu svojej duše vypálila šarlátový znak Túžba po nepoznanom hriechu pod [...]

Let´s forget about tomorrow

06.03.2010

Hrabala som sa v starom blogu a vytiahla som niečo, nad čím sa teraz síce usmievam, ale vlastne aj prikyvujem. Trdlo sa nemení, trdlo trdlovatie.. 🙂 Až ked mi kridla zhoria, budem vediet pravdu o plameni.. Potrebujem slobodu, no potrebujem skrotiť…ale akonáhle cítim len náznak toho, že sa ma niekto snaží nasmerovať, strhávam sa a snažím sa vymknúť z [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Fico vyzval Dolinkovú, aby zabezpečila výstavbu nemocníc. Zostávajú jej dva roky, odborníci sú skeptickí

16.04.2024 07:30

Opozícia rezortu vyčíta zlú komunikáciu, nerealizovanie viacerých potrebných zmien, ustupovanie koaličnej SNS či záujmom finančnej skupiny Penta.

vesmír SpaceX raketa crew dragon

NASA: Objekt, ktorý poškodil dom na Floride, pochádzal z ISS

16.04.2024 07:16

Objekt prerazil strechu a poškodil podlahu na dvoch poschodiach, pričom skoro trafil dieťa.

hexagon, Banská Bystrica

Detské ihrisko, aké nikde inde na Slovensku nenájdete, je v Banskej Bystrici. Desaťročia chátralo, teraz ho zachraňujú

16.04.2024 07:00

Betónové šesťuholníkové tvárnice, z ktorých je komponované detské ihrisko s niekoľkými preliezačkami, osadili do Parku pod Pamätníkom SNP pred viac ako polstoročím. Unikátne dielo aktuálne obnovujú.

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael. Bez pomoci budú ruské útoky hrozivejšie

16.04.2024 06:10, aktualizované: 06:39

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 11795x
Priemerná čítanosť článkov: 3932x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy